منطقه ویژه پیام پیشتاز در حمایت از كالای ایرانی

ذیحساب و مدیر کل مالی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در حمایت از کالای ایرانی در استان البرز پیشتاز است.

به گزارش پیام، ابوالفضل نجفی افزود: در حوزه کاری، تغییرات را از انتهای سال 96 آغاز کردیم و سعی نمودیم با پرداخت به موقع مزایای شغلی، رضایت خاطر همکاران را جلب نماییم که این اقدام باعث ایجاد انگیزه برای همکاران در سال جدید شد.
با توجه به اینکه امسال رهبر معظم انقلاب سال حمایت از تولید و کالای داخلی نام‌گذاری کردند همانگونه که مستحضرید خود مجلس تا الان دو مصوبه در این خصوص داشته که تاکید کرده که استفاده از کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد ممنوع است و ما در پیام این شعار را از سالهای گذشته اجرایی کرده ایم و از آن سال تا کنون هیچ کالای خارجی برای شرکت خریداری نشده است و تمام کالاهای خریداری شده ایرانی بوده است.  با توجه به اینکه پیام اولین شرکتی بوده که در سامانه «ستاد» سامانه تدارکات الکترونیک دولت فعال شده است، اولویت خرید در این سامانه با کالاهای ایرانی است.
پیرو بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی که سال جدید را با این شعار مزین نموده اند، قطعا تاکید مدیر عامل محترم پیام نیز برای استفاده از کالای ایرانی مثل گذشته ادامه خواهد داشت.

ذیحساب و مدیر کل مالی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: با توجه به اینکه پیام سال خوبی را پشت سر گذاشته است و ترازهای مالی شرکت مثبت بوده است، در سال جدید بنا داریم تا سیستم های سخت افزاری کارکنان را به روز رسانی نماییم. همچنین اموال شرکت را در سیستم نرم افزاری سادا ساماندهی نماییم و قوانین و مقررات مربوط به قانون مبارزه با پولشویی و قانون برگزاری مناقصات و مزایده ها طبق دستور العمل ابلاغی هیات مدیره با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو