طراحی بسته های جدید سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در مناطق آزاد

نشست تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی سازمان های مناطق آزاد کشور با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست گفت: فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی مناطق آزاد یکی از مهم ترین، برجسته ترین و بحرانی ترین کارها را در ایام نوروز در این مناطق بر عهده دارند و تعطیلات برای اعضاء آن معنا و مفهومی ندارد
محمدرضا رستمی بر تبدیل شدن مناطق آزاد به مقصد گردشگری در کشور تاکید کرد و افزود: با توجه به تنوع و تعدد اماکن گردشگری در مناطق آزاد کشور، برخی مناطق آزاد در حال تبدیل شدن به «جاذبه» و «مقصد» گردشگری هستند.
رستمی به وجود نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه گردشگری در مناطق آزاد کشور اشاره کرد و افزود: هم اکنون نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه گردشگری در مناطق آزاد مشغول به کار هستند و توانمندی ها در بخش نیروی انسانی در این بخش با جدیت دنبال می شود. این حضور و توانمندی موجب اشتغال زایی و توسعه در حوزه گردشگری در مناطق آزاد شده است.
وی از طراحی بسته های جدید سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در سال جاری خبر داد. 
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایجاد درآمدزایی پایدار را از نکات مهم فعالیت های گردشگری در مناطق آزاد کشور عنوان کرد و گفت: نکته مهم اجرای فعالیت های گردشگری در مناطق آزاد کشور ایجاد درآمدهای جدید و پایدار است.
در نشست تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی سازمان های مناطق آزاد کشور علاوه بر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور، معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیران گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور حضور داشتند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو