گام بلند منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توسعه کارآفرینی

یازده شرکت در نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان پس از عقد تفاهم نامه با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی فعالیت خود را در این منطقه آغاز می کنند.

به گزارش فرینا، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف معرفی طرح های کارآفرینی صنعتی منطقه در نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان شرکت می کند.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن حضور در این نمایشگاه از جمله حامیان آن محسوب می شود. ایجاد طرح توسعه و توجه روزافزون به کسب و کارهای بخش خصوصی در حوزه صنعت پتروشیمی از جمله رویکردهای این سازمان است.

امسال هشت شرکت به نمایندگی از 27 شرکت در حال ساخت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در غرفه سازمان منطقه ویژه حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه قرار است 11 تفاهم نامه بین سازمان منطقه ویژه و شرکت های بخش خصوصی منعقد شود تا آنها فعالیت خود را در این منطقه رسما آغاز کنند.

مطابق برنامه ریزی روابط عمومی این سازمان، سید امید شهیدی نیا، مدیرعامل، عصر سه شنبه در غرفه خود برای برگزاری کنفرانس خبری میزبان خبرنگاران خواهد بود.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان از فردا به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان آغاز به کار می کند و علاقمندان می توانند از ساعت 19 تا 23 از غرفه های آن بازدید کنند.

این نمایشگاه در پی معرفی طرح ها و نوآوری های شغلی در حوزه های صنعت، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، خدمات، فرهنگ و هنر، ICT، مشاغل فضای مجازی و مشاغل خانگی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو