بازدید نمایندگان مجلس در حل مشکلات مناطق آزاد موثر است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس را در حل مشکلات مناطق آزاد موثر دانست.

به گزارش فرینا، محمد حسن نژاد، گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به صورت دوره از نقاط مختلف کشور بازدید می کنند و این بار نیز با هماهنگی های صورت گرفته، منطقه آزاد ارس برای بازدید در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: این روزها مشاهده می شود که تصویر نادرستی از مناطق آزاد در ذهن ها شکل گرفته است. این در حالیست که بازدید از مناطق آزاد و آشنایی با اقدامات انجام گرفته در این مناطق می تواند در شکل گیری تصویر بهتری از این مناطق کمک کند.
حسن نژاد افزود: مشاهده میزان اشتغالزایی در منطقه آزاد ارس و فعالیت های اقتصادی، صنعتی و تولیدی در این منطقه می تواند نشان دهد که نقش منطقه آزاد ارس در توسعه جلفا به چه میزان بوده است.
وی عنوان کرد: بررسی مشکلات موجود در مسیر توسعه منطقه آزاد ارس از جمله مشکلات گمرکی و توسعه جغرافیایی منطقه آزاد ارس از جمله اهداف این بازدید خواهد بود.
حسن نژاد در پایان گفت: مشکلات منطقه آزاد ارس در حوزه صادرات، تولید، ارز و سرمایه گذاری در بازدیدهای در نظر گرفته شده و همایش پیش بینی شده مورد بحث و بررسی قرار گرفته و انتظار داریم که خروجی این بازدیدها، به صورت قوانینی برای بهبود وضعیت مناطق آزاد ایران تجلی پیدا کند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.