دستیابی قشم به افتخارات بزرگ در دولت تدبیر و امید

عضو موظف سازمان منطقه آزاد قشم از حمید رضا مومنی مدیرعامل این سازمان به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید و سردار سازندگی این منطقه برای ایجاد افتخارات بزرگ در جزیره نام برد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی در آئین تجلیل از منتخبان جشنواره "جزیره سبز، روستای پاک" در تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرد: افتخارات امروز قشم در حوزه های علمی و دانشگاهی، تولید، صنایع دریایی، آبرسانی به روستاها، گردشگری و همچنین نگاه ویژه به حفظ محیط زیست با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست.
وی افزود: علیرغم اینکه در دوره های گذشته پس از تاسیس سازمان منطقه آزاد قشم نیز امکانات لازم برای پیشرفت وجود داشت، اما حرکت افتخارآمیز این جزیره همزمان با حضور حمید رضا مومنی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در این جزیره امکانپذیر شد.
به گفته عضو موظف سازمان منطقه آزاد قشم که از نیروهای بومی جزیره می باشد، پیش قدمی، استواری و عملکرد مدیرعامل این سازمان موجب باورمندی مردم این منطقه و مشارکت جمعی مردم جزیره در فعالیت های مختلف این منطقه شد.
وی با تاکید بر اینکه مردم قشم خدمتگزاران واقعی خود را دوست می دارند، اعلام کرد: امروز مردم غرب جزیره با هدایت های مدیرعامل سازمان مطنقه آزاد قشم، مقام نخست پرورش میگو در کشور را از آن خود کرده اند.
کمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام غیر معقول تراپ رئیس جمهور آمریکا در خروج از پیمان بین المللی برجام، تصریح کرد: مردم جزیره قشم آماده اند با تولید و پشتکار مضاعف، جواب دندانشکنی به بدعهدی های ترامپ بدهند.
بنا به این گزارش، در این آئین از منصور احمدی دهیار روستای پاک با دادن لوح و حواله خرید یکدستگاه خودرو ویژه حمل زباله برای انتخاب این روستا به عنوان روستای پاک، تجلیل شد.
همچنین از مسعود عقیلی برای بهترین تصویر ویژه روز زمین پاک با اهدای لوح و یک دستگاه دوربین عکاسی، از نسیبه قویدل به عنوان کارآفرین برتر با لوح و یک دستگاه چرخ خیاطی و از یوسف دلربایی از روستای تُم سنتی به نمایندگی از 51 برگزیده تلاشگر 51 روستای پاک جزیره، با اهدای یک دستگاه دوچرخه و همچنین اهدای حواله 50 دستگاه دوچرخه دیگر به دیگر منتخبان روستاها تجلیل شد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشنم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو