جزیره کیش با شبکه 4G در مدار شهر هوشمند قرار گرفت

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: راه اندازی شبکه 4G تلفن همراه نقطه عطفی برای ایجاد زیر ساخت های تبدیل این جزیره به شهر خلاق، هوشمند و دیجیتال است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محمد ابراهیم انصاری لاری روز دوشنبه در مراسم آغاز طرح توزیع سیم کارت نسل چهارم (4G) شرکت اپراتور تله کیش افزود: این موفقیت ظرف 4 ماه اتفاق افتاد و امیدوار هستیم سال 97 دستاوردهای بیشتری در مسیر و مدار هوشمند سازی این جزیره به عنوان یک شهر دیجیتال فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه اپراتور تله کیش دومین اپراتور ثبت شده کشور است اظهار داشت: پیش بینی می کنیم تا مهرماه امسال اینترنت ارزانتر از شبکه های کنونی را در کشور عرضه کنیم که در این صورت شرکت تلفن همراه تله کیش با کسب یک وجه اقتصادی برجسته ، زمینه درآمد پایداری را برای عمران و آبادانی این جزیره رقم خواهد شد.
انصاری لاری گفت: با وجود پیشرو بودن جزیره کیش در فعال سازی اپراتور تلفن همراه اما شاهد عقب افتادگی خدمات دهی در این حوزه بودیم که شاید به دلیل موقعیت جغرافیایی جزیره بوده است.
وی افزود: در مدیریت جدید منطقه آزاد کیش یک نگاه استراتژیک در برنامه های کاری حاکم شده تا این تئوری شهر هوشمند که از ابتدا درباره جزیره کیش در کشور مطرح شد را محقق کنیم.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای هوشمند سازی جزیره کیش تاکید کرد: ارتقاء سیم کارت تلفن همراه کیش به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های هوشمند سازی در دستور کار قرار گرفت و با حضور افراد متخصص این حوزه امروز شاهد هستیم ظرفیت و سرعت تلفن همراه کیش به 4G تغییر یافته است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با توسعه خدمات دهی سیم کارت های کیش، مشترکان تله کیش ضمن استفاده از خدمات ارتباطی، پیامکی و اینترنت نسل چهارم می توانند از خدمات رومینگ در 110 کشور نیز بهره مند شوند.
انصاری لاری توسعه فعالیت های شرکت تله کیش با راه اندازی سیم کارت های اعتباری از دیگر اهدافی برشمرد که در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا با حضور محمد ابراهیم انصاری لاری، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر عامل اپراتور تله کیش و برخی اعضای شورای شهر جزیره، سیم کارت با قابلیت 4G اپراتور تله کیش راه اندازی و به صورت نمادین به یکی از مشترکان این اپراتور تحویل داده شد.
گفتنی است مشترکان اپراتور تله کیش از یکم تا 31 خرداد ماه سالجاری فرصت دارند نسبت به تعویض سیم کارت قدیمی با سیم کارت 4G اقدام کنند.
خدمات دهی اینترنت 4G از یکم تیر برای مشترکان تله کیش در جزیره آغاز می شود.

برچسب ها : جزیره کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو