رشته پودمانی تاکسیرانی در جزیره کیش راه اندازی شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از راه اندازی رشته پودمانی تاکسیرانی از مهر ماه سال جاری در دانشگاه علمی و کاربردی کیش خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید پورعلی در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه کیش افزود: ارتقاء سطح اطلاعات و معلومات رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی کیش متناسب با اهداف کلان و توسعه محور این جزیره امری ضروری است.
وی اظهار داشت: بر این اساس با راه اندازی رشته پودمانی تاکسی رانی در دانشگاه علمی و کاربردی جزیره کیش به دنبال آموزش و ارتقا سطح آگاهی فعالان حمل و نقل عمومی به عنوان افراد مستقیم در ارتباط با گردشگران هستیم.
وی افزود: مسئولیت بزرگی بر دوش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی قرار دارد و سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال تامین منافع این قشر است.
پورعلی لزوم ایجاد درآمد های جدید برای رانندگان تاکسی و مینی بوس را عامل کسب آرامش و انگیزه بیشتر و بهتر این حوزه دانست و اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی کیش یکی از مهمترین بخش هایی است که کیش را تبدیل به بهشت خانواده ها و گردشگران می کند.
دبیر شورای ترافیک کیش با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، چشم و چراغ هدف گردشگری جزیره است، افزود: رانندگان این حوزه، نمایندگان جزیره هستند و کیفیت خدمات رسانی ، اخلاق حرفه ای و راهنمایی مناسب و صحیح گردشگران توسط آنان می تواند عاملی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.
سهولت دسترسی به مسئولان ، هم اندیشی های مستمر منطقه با مسئولان و فعالان این حوزه ، متکی بودن به اخلاق حرفه ای و رعایت قوانین و الگو سازی برای سرزمین اصلی از دیگر مواردی بود که دکتر پورعلی در این مراسم به آنها اشاره کرد.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش نیز درباره اهمیت جایگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در جزیره کیش، گفت: این حوزه تاثیر مستقیمی بر رونق گردشگری، گردش مالی و وضعیت اقتصادی جزیره دارد زیرا گردشگران از بدو ورود تا هنگام خروج از جزیره از خدمات رسانی این حوزه بهره مند می شوند.
محمد رضا محمدی افزود: اخلاق حرفه ای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش عامل مهمی در بهبود اخلاق عمومی و ارتقاء فرهنگی جزیره است.
همچنین در این مراسم رئیس پلیس راهور کیش نیز رعایت بیشتر مقررات و قوانین را عامل مهمی در کاهش تصادفات خواند .
افزایش مدت زمان مجاز عمر خودرو، ایجاد اتحادیه برای رانندگان، ایجاد تعاونی برای تهیه و تامین وسایل و تجهیزات خودرو با قیمت مناسب و افزایش مدت زمات تمدید دفترچه های رانندگان از مواردی بود که از سوی تعدادی از رانندگان حاضر در این جلسه مطرح شد.
در پایان این مراسم از علی علی نژاد ، مرتضی یحیایی و بهروز عبدالکریمی به عنوان رانندگان برتر اردیبهشت ماه 97 ، تقدیر شد.

برچسب ها : جزیره کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.