عزت بخشی کارکنان اولویت اصلی حراست سازمان منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از عزت بخشی به کارکنان این سازمان با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم به عنوان اولویت اصلی فعالیت اداره کل حراست این سازمان نام برد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در مراسم معارفه رسمی مینا فینی به عنوان سرپرست اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: عملکرد صحیح و دور از تنش حراست می تواند موجب آرامش کارکنان یک مجموعه برای ارائه خدمات بهتر به مردم شود.
وی با اعلام اینکه قرار نیست نام حراست موجب رعب و وحشت کارکنان یک دستگاه یا نهاد شود، افزود: در مجموعه حراست به دنبال عزت بخشی به کارکنان باشید و همانگونه که از فرزندان و خانواده خود حراست می کنید از نیروهای سازمان هم دفاع و حراست کنید تا دل کارکنان برای خدمت بهتر استوار شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه مدار بودن ، کار با سلامت  و فعالیت با اقتدار به عنوان سه ویژگی بسیار مهم مدیران و کارکنان یک مجموعه نام برد و تاکید کرد: به شخصه از مدیران  سازمان انتظار دارم که این سه ویژگی را داشته باشند.
او تصریح کرد: طی سه سال گذشته در سازمان منطقه آزاد قشم توانسته ایم با تکریم مردم و توجه به خواست آنان و تاکید بر خدمت بی منت مدیران این مجموعه به ارباب رجوع، در پیشگاه خداوند و در برابر مردم سرافراز باشیم.
مومنی اظهارامیدواری کرد با اقدامات مناسبی که از سوی سرپرست جدید اداره کل حراست این سازمان ارائه خواهد شد، بتوانیم مقتدرانه تر از گذشته به مردم این منطقه خدمت کرده  و ضمن همسویی با تمامی ادارات، سازمان ها و نهادهای شهرستانی، استانی و کشوری در مسیر تعالی سازمان با سرعتی بیش از پیش گام برداریم .
وی در پایان از خدمات سه سال گذشته علیرضا عباسی به عنوان مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم نیز تقدیر کرد.
 بنا به این گزارش، آئین معارفه مینا فیلی به عنوان سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان مطنقه آزاد قشم با حضور حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و میدرعامل، معاونان و مدیران این سازمان در پنجمین نشست شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم در سال 97 در سالن مرکز بین المللی رشد قشم انجام شد.

برچسب ها : جزیره قشم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو