شوراهای شهر و روستا فرهنگ جذب توریست را نهادینه کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با اعضای شورای اسلامی سیلگرد بر رفع مشکلات توسعه ای این روستا تاکید کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در دیدار با اعضای شورای اسلامی سیلگرد، گفت: فرهنگ جذب توریست در منطقه آزاد ارس را شوراهای شهر و روستای این منطقه باید بین مردم نهادینه کنند.
وی تصریح کرد: به دلیل اینکه اعضای شوراها به طور مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند، منتخبین مردم نیز باید با پیگیری های مستمر مشکلات را حل کنند.
نریمان خاطرنشان کرد: درک درست از منطقه آزاد ارس ضروری است و توقعاتی که از این سازمان وجود دارد، باید با توجه به وسعت ارس، برنامه ریزی شود.
وی با اشاره به نقش مهم شوراها در حل مشکلات جوامع محلی، تاکید کرد: اگر شوراها مسائل محلی را حل کنند، سازمان منطقه آزاد ارس نیز می تواند مشکلات کلان منطقه را مرتفع کند.
در این دیدار، اعضای شورای اسلامی سیلگرد نیز به بیان مشکلات خود پرداختند. مواردی چون حل مشکلات خانه بهداشت سیلگرد و موانع تعریض جاده سیلگرد – قره برورون در این دیدار مطرح شد.
گفتنی است، با توجه به تملک اراضی مسیر تعریض جاده سیلگرد – قره بورون توسط شورای اسلامی سیلگرد، منطقه آزاد ارس در زمینه تعریض این جاده و حل مشکلات خانه بهداشت سیلگرد، مساعدت می کند.
همچنین با تامین زمین مورد نیاز توسط شورای اسلامی سیلگرد، اعضای این شورا خواستار احداث زمین ورزشی توسط سازمان منطقه آزاد ارس شدند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.