افزایش سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی در چابهار

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که با موافقت وزارت راه دو بندر بهشتی و کلانتری به منطقه آزاد چابهار ملحق شد و مدیریت این دو بندر بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی پس از بازدید از ایسنا درباره مصوبه شب گذشته شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی که با حضور معاون اول رییس جمهوری مبنی بر پیوستن بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار برگزار شده بود، اظهار کرد: الحاق این دو بندر به منطقه آزاد چابهار ظرفیت لازمی به شمار می‌آمد که منطقه آزاد چابهار از آن محروم بود.
وی ادامه داد: با وجود این‌که منطقه آزاد چابهار در کنار دریا قرار داشت، امکان دسترسی به دریا برایش فراهم نبود، درحالی که یکی از ویژگی‌های مهم مناطق آزاد دسترسی به مرز و به ویژه دریاست.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به سرمایه‌گذاری مطلوب صورت گرفته توسط وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانودری در دو بندر مهم شهید بهشتی و شهید کلانتری، بیان کرد: با موافقت وزارت راه و شهرسازی این دو بندر به منطقه آزاد چابهار ملحق شد تا ظرفیت قابل اشاره‌ای را برای این منطقه ایجاد کند.
بانک ادامه داد: مدیریت دو بندر شهید بهشتی و کلانتری برعهده سازمان بنادر و دریانوردی و نیز  وزارت راه و شهرسازی است و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز با این مساله مشکلی ندارد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو