نماینده تیم کوهنوردی منطقه آزاد اروند قله بلندترین کوه کشور را فتح کرد

یک جوان ساکن منطقه آزاد اروند توانست برای سومین بار قله بلندترین کوه کشور را فتح کند.



به گزارش فرینا، سعید فکاری گفت: طی روزهای گذشته توانستیم برای سومین بار قله دماوند که بزرگ‌ترین کوه ایران است را فتح کنیم.

این کوهنورد اروندی افزود: با توجه به قرارگیری در خردادماه توانستیم پرچم آزادی خرمشهر و منطقه آزاد اروند را در این قله به اهتزاز درآوریم.

وی بابیان اینکه ارتفاع این قله 5 هزار و 671 متر است، بیان کرد: تیمی متشکل از کوهنوردان لهستانی و آلمانی در این چند روز با ما همراه بودند.

فکاری با اشاره به اینکه به نمایندگی از تیم کوهنوردی منطقه آزاد اروند در این صعود حضور داشتم، افزود: حرکت ما روز یکشنبه هفته گذشته آغاز شد و روز دوشنبه به نوک قله رسیدیم و زمان بازگشت ما نیز چهارشنبه بود.

این ورزشکار 27 ساله گفت: پیش‌تر نیز قله کوه‌های دنا، دلا، آسماری، سمبرون و اشترانکوه را فتح کردیم و توانستیم به لطف خدا سومین صعود بالای 5 هزار متر را نیز در ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

وی افزود: صعود به ارتفاعات کوه‌های بلند کشورهای دیگر مانند ازبکستان، ترکیه، گرجستان و پاکستان جزء برنامه‌های آینده ما است و تلاش داریم تا قله‌های بیشتر با ارتفاعات بلندتری را فتح کنیم و پرچم کشورمان را بار دیگر در این قله‌ها به اهتزاز درآوریم.

برچسب ها : اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.