نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاران برگزار شد

نشست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با برخی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارس برگزار شد. 

به گزارش فرینا، در این نشست، ابتدا محسن نریمان با نماینده شرکت الیویا سا ترکیه که علاقمند به سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس است، گفتگو کرد. این شرکت علاقمند به راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن زیتون و ایجاد مرکز تحقیقات زیتون در منطقه آزاد ارس است.
مدیرعامل شرکت الکا آذر بافت، تولیدکننده منسوجات و پارچه های نبافته یا بی بافت برای تولید لباسهای بیمارستانی نیز دیگر میهمان محسن نریمان در این نشست بود. در این گفتگوی صمیمی، تامین مواد اولیه از بورس در مقابل شرکت های بزرگ، مشکل اصلی این شرکت اعلام شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با مدیر شرکت کابین یراق ارس، تولید کننده یراق آلات ریلی دیدار کرد. بررسی زیر ساخت های موجود در محل پروژه و تعیین درصد پیشرفت سرمایه گذاری از جمله بخش های مهم این دیدار بود. 
در بخش دیگری از دیدار محسن نریمان با سرمایه گذاران ارس، مشکلات شرکت زرین گهر ارس، تولیدکننده گل رز شاخه بریده هلندی بررسی شد.
مشکلات هتل چیپال نیز در دیدار صمیمی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، بررسی شد. مدیر هتل چیپال به عنوان یکی از سرمایه گذاران بخش گردشگری در این نشست حاضر بود. 
مدیرعامل شرکت ‌رهام اسپرلوس نیز یکی دیگر از سرمایه گذارانی بود که در این نشست حضور داشت. بررسی مشکل تامین آب صنعتی‌ و شرب، مقررات شهرسازی دربخش تولید، تامین اراضی مسکونی برای کارکنان و مشکل تامین خوراک کارکنان شرکت رهام اسپرلوس در این نشست مطرح شد. این شرکت ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ تن قیر را دارد. 
مشکلات شرکت آیدین صنعت ارس، تولید کننده درب و پنجره های PVC نیز در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاران منطقه، بررسی شد. محسن نریمان نسبت به رفع مشکلات زیرساختی برای طرح توسعه ای این شرکت، قول مساعد داد. 
مدیرعامل شرکت آتالای نام ارس، آخرین سرمایه گذاری بود که با محسن نریمان در این نشست دیدار کرد. مشکل تامین سالن کار برای تولید قطعات آسانسور توسط مدیرعامل این شرکت مطرح شد. 
گفتنی است، در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارس، معاونین و مدیران سازمان نیز حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.