آغاز جشنواره تابستانی کیش از هفته آینده

جشنواره تابستانی جزیره کیش از 8 تیر با برنامه های شاد و متنوع آغاز می شود.

به گزارش فرینا، بیست و یکمین جشنواره تابستانه کیش از 8 تیر با برگزاری برنامه‌های های شاد و مفرح آغاز می شود.
در این جشنواره به منظور جذب بیشتر گردشگران با ارائه خدمات و تسهیلات سفر، تخفیف‌های ویژه در نرخ هتل‌ها، اماکن اقامتی، مراکز تفریحی و گردشگری تلاش شده است شرایط مناسبی برای سفر خانواده ها فراهم شود.
برگزاری جشن های متنوع و قرعه کشی برای خانواده ها در تالار شهر و بازارها، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای تمامی سنین به ویژه جوانان و نوجوانان، اجرای موسیقی محلی و برگزاری کنسرت گروه ها و خواننده های مطرح کشور، اجرای برنامه های تفریحی با حضور گروه های هنری و کارناوال ها، نورافشانی، اجرای تئاترهای خیابانی و بسیاری برنامه های متنوع که در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار می شود از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش است.
  برگزاری هفته فرهنگی چند کشور در ایام جشنواره در جزیره کیش از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جشنواره تابستانی است که تا 8 شهریور ادامه دارد.
از سوی دیگر دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفر به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.
به گفته سید رضا سراج مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش این نمایشگاه از  5 تا 8 شهریور با حضور فعالان صنعت گردشگری، هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، موزه ها، بنگاه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری،بانک ها و بیمه ها، سازمان‌ها، تشکل‌ها و مجامع، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، صنایع دستی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مراکز آموزشی و پژوهشی، ایرلاین‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و خدمات سفر و سایر صنایع وابسته برگزار می شود.
گردشگری غذا، بوم گردی، گردشگری حلال، موسیقی و فرهنگ ها، ژئو توریسم، گردشگری دریایی، خدمات گردشگری در حوزه استارتاپ ها، گردشگری سلامت و نقش بانوان در گردشگری از محورهای اصلی این نمایشگاه است.
امکانات و تسهیلات قانونی جزیره کیش مانند نبود ترافیک، عدم نیاز به دریافت روادید، جاذبه های تفریحی و گردشگری و امکانات مناسب اقامتی از جمله مزیت های جزیره کیش برای برگزاری برنامه‌های رویداد محور و حضور گردشگران داخلی و خارجی است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو