اعتبار پروانه های کسب در قشم سه ساله شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش زمان اعتبار پروانه کسب و پیشه این منطقه به مدت سه سال، به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی به مناسبت روز اصناف (اول تیر ماه) در جمع خبرنگاران اعلام کرد: متقاضیان پروانه کسب و پیشه از این پس می توانند با پرداخت عوارض تعیین شده و اخذ استعلام های مورد نیاز از اداره ها و نهادهای مربوطه، جواز فعالیت سه ساله دریافت کنند.
وی ادامه داد: افزایش اعتبار پروانه کسب و پیشه در قشم از یک سال به سه سال به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف کاهش مراحل اداری اجرا می شود.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود:  تمام کسانی که از ابتدای سال 97 از سازمان منطقه آزاد قشم پروانه کسب و پیشه دریافت کرده اند، مشمول افزایش زمان سه ساله هستند.
وی همچنین گفت: ایجاد تحول در ارائه خدمات به جامعه فعالان اقتصادی قشم با اجرای سیاست های چابک سازی سیستم و ارتقای نظام در این مدیریت در سازمان منطقه آزاد وارد مرحله جدی و جدیدی شده است.
سلکی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سیاست ها و برنامه های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و همراهی مجلس شورای اسلامی پیش بینی می شود فعالیت اتحادیه های صنفی در این مناطق امسال به مرحله عملیاتی برسد.
وی افزود: یکی از ویژگی های فعالیت اتحادیه های صنفی در مناطق آزاد کشور، به افزایش مدت اعتبار پروانه کسب و پیشه مربوط می شود که همانند سرزمین اصلی پنج ساله می شود.

بنا به این گزارش، 20 هزار فعال اقتصادی در جزیره قشم وجود دارد و تا پایان سال 97 با افتتاح چندین پروژه تجاری در شهرهای قشم و درگهان، حدود 5 هزار واحد دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.