برگزاری دومین آزمون جامع مهارتی هنر در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین آزمون جامع مهارتی هنر و بیست و پنجمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش همزمان با سراسر کشور در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر گفت: این آزمون ها در چهار رشته مدیریت خانواده، طراحی صفحات وب، گرافیک کامپیوتری و طراحی لباس با 130 شرکت کننده برگزار شد.
وی افزود: 100 متقاضی در آزمون جامع مهارتی هنر و 30 نفر هم در آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش در دو مرحله تئوری و عملی برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم عنوان کرد: آزمون های یاد شده با هدف کسب دیپلم هنر و سنجش دانش نظری و عملی افراد ماهر، نیمه ماهر و استاد کار انجام شد و می تواند به تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل پرکاربُرد جزیره کمک کند.
شایان ذکر است، آزمون ادواری مهارتی کار و دانش آزمونی است که به صورت دوره ای برای تعیین سطح مهارت برگزار می شود و حداقل ٣٢ واحد و حداکثر ٤٤ واحد از دروس برنامه آموزش مهارتی رشته های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بر می گیرد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به نمایندگی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، هرساله مجری برگزاری آزمون جامع مهارتی هنر و آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش همزمان با سراسر کشور است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.