افزایش ظرفیت انبارهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی کاوه

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: 16 هزار و دویست مترمربع به ظرفیت انبارهای منطقه ویژه اقتصادی افزوده خواهد شد.

به گزارش فرینا، مجید صادقی‌زاده در جریان بازدید از احداث دوسوله جدید در منطقه ویژه اقتصادی کاوه با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایشمیزان تقاضای و حجم بالای کالا جهت صادرات و واردات، افزایش فضای انبارها امری ضروری است.

صادقی زاده با اشاره به اینکه عملیات ساخت این انبارها تا پایان سال به اتمام می‌رسد گفت: با تکمیل این دو انبار جدید تعداد انبارهای سرپوشیده منطقه ویژهاقتصادی کاوه به 9 انبار افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی کاوه دارای 7 انبار سرپوشیده به مساحت 46 هزار متر مربع و همچنین دوانبار روباز بتنی به مساحت 15 هزار مترمربع جهت پارکینگ ماشین‌های وارداتی و همچنین پارکینگ تخلیه کانتینرهاست.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاوه با اشاره به افزایش تمایل واردکنندگان و صادرکنندگان جهت فعالیت دراین منطقه گفت: منطقه ویژه اقتصادی سبب تحولی عظیم در منطقه شده است و افزایش خدمات منطقه ویژه به مراجعین می‌تواند عامل رونق و توسعه بیشتر منطقه ویژه اقتصادی باشد. 

تجهیز آتش نشانی شهر صنعتی کاوه به مجهزترین ست نجات

معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه نیز گفت: با پیگیری‌های انجام شده اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنیشرکت شهر صنعتی کاوه به مجهزترین ست نجات مجهز شد.

داود ناصری امید با اشاره به استقرار 500 واحد صنعتی در این منطقه و همچنین قرارگرفتن شهر صنعتی کاوه در کریدورهای اصلی کشور افزود: تجهیز اداره آتش‌نشانی شهرصنعتی کاوه به ست نجات یکی از نیازهای اصلی این واحد بود.

ناصری امید هزینه خرید این ست را دو میلیارد و سیصد هزار ریال عنوان کرد و گفت: از این ست نجات می‌توان در حوادث و تصادفات برای رهاسازی مصدوم، باز کردنمعابر و درب‌ها استفاده کرد.

معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی کاوه افزود: نجات جان انسان‌ها درحوادث، لزوم توجه به تجهیزات به روز و پیشرفته آتش‌نشانی و امداد و نجات رادوچندان می‌کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو