استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اسلام آباد غرب در برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر مرصاد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب در دیدار با اعضاء دبیرخانه تئاتر مرصاد در جهت پیرامون موضوعات فرهنگی هنری و همکاری متقابل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فرینا، فرهاد تاب زر در این دیدار با تاکید بر اهمیت و نقش هنر در مناسبات اجتماعی گفت: باید از همه ظرفیت های شهرستان برای برگزاری شایسته و با کیفیت جشنواره ملی تئاتر مرصاد بهره برد. 
 تاب زر به اهمیت موضوع فرهنگ و هنر و نقش آن در پویایی نظام اجتماعی اشاره و افزود: باید با مناسبات فرهنگی و هنری و ظرفیت های این حوزه زمینه های انگیزش را در سطح جامعه بالا برد و نقش هنر به ویژه هنر تئاتر بسیار ارزشمند و ستودنی است. 
وی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر ملی مرصاد برای شهرستان اسلام آباد غرب فرصتی ارزشمند و مغتنم است که می تواند برندی خوب برای معرفی شهرستان اسلام آباد غرب باشد. 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب افزود: منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب از حداکثر ظرفیت و توان خود برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم هنری استفاده خواهد کرد. 
در ادامه این دیدار خسرو تمری به موضوع جشنواره تئاتر مرصاد و پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و گفت: دستیابی به این دو جشنواره به نحو مطلوب یک امر دست یافتنی و قابل تحقق است که نیازمند عزم عمومی، حمایت رسانه ها و همگرایی نهادها و سازمان های دولتی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.