ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در روستای طبل جزیره قشم

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به 600 نفر از دانش آموزان و دیگر اقشار مردم در مدرسه هاجر روستای طبل خبر داد.

به گزارش فرینا، تراب ذاکری با بیان این مطلب گفت: جرم گیری و کشیدن دندان از خدمات دو روزه اقامت سه پزشک اعزامی از بندرعباس در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 تیر ماه به 600 دانش آموز و مردم روستاهای طبل، گوری، مَلِکی، مُرادی و دوربنی بود.
وی اعلام کرد: پیش از حضور تیم پزشکی در مدرسه هاجر روستای طبل، فراخوان خدمات رایگان دندانپزشکی از سوی شورای های اسلامی و دهیاران به اطلاع مردم روستاهای یاد شده رسیده بود.
مدیر اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه تیم سه نفره دندانپزشکی و یک روان شناس اعزامی از بندرعباس طی دو روز اقامت خود در روستای طبل جزیره قشم از ساعت 8 صبح تا حدود ساعت 23 به بیماران خدمات ارائه کردند، افزود: کشیدن حدود 1800 دندان، جرم گیری، معاینات ادواری و مشاوره روان شناسی از خدمات رایگان این تیم بوده است.
وی اظهار کرد: برای ادامه ارائه خدمات در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (4 و 5 مرداد ماه) مشغول رایزنی با این تیم پزشکی هستیم تا بقیه دانش آموزان و مردم روستاهای بخش شهاب هم از این خدمات رایگان بهره مند شوند.
ارائه خدمات رایگان درمانی به مردم روستاهای جزیره قشم همچون معاینات ادواری دانش آموزان، دندانپزشکی و معاینات ویژه بانوان از جمله سرطان سینه طی سه سال گذشته در دستور کار معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته و این خدمات با مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان و حضور تیم های پزشکی اعزامی از استان هرمزگان در حال برگزاری است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.