بازدید نماینده ولی فقیه در استان البرز از روند مسافری شدن فرودگاه پیام

نماینده ولی فقیه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام از سالن ترمینال مسافری این فرودگاه بازدید کرد .

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام از سالن ترمینال مسافری این فرودگاه بازدید کرد .

وی همچنین از نیروگاه الکترو پاویر و مرکز پت اسکن منطقه ویژه پیام بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در این بازدید در جلسه ای با حضور مدیران منطقه ویژه اقتصادی پیام در جریان وضعیت و چگونگی فعالیتهای این منطقه اقتصادی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی  با تشکر از زحمات مدیران منطقه اقتصادی پیام پیشرفتهای این منطقه اقتصادی را قابل توجه و چشمگیر دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی بحث عمده کشور است و تمام دستکاهها باید به صورت زنجیره به یکدیگر وصل شده و با همکاری و هم افزایی به رونق اقتصادی کشور کمک کنند .

وی برنامه محور بودن و داشتن چشم انداز را از مهمترین عوامل موفقیت در امور اقتصادی این منطقه بر شمرد و گفت: داشتن چشم انداز و برنامه ریزی مناسب است که می تواند کارها را گسترش دهد و برسی آثار اجتماعی و محیطی در اقدامات و پروژهای اقتصادی لازم و ضروری است به خصوص در استان البرز که با گسترش چشمگیر جمعیت به دلیل مهاجر پذیر بودن این استان همراه است .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز با بیان اینکه در یکی دو سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی در این منطقه افتاده، راه اندازی ترمینال مسافری و آماده سازی زیر ساختها برای مرکز تخصصی آی سی تی در کشور را از بزرگترین اقدامات در چند سال اخیر دانست.

سعید زرندی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان به چشم انداز بیست ساله و برنامه ریزهایی انجام گرفته تاکید کرد و افزود: رویکرد ما این است که فرودگاه پیام نقطه تحرک و ابزار توسعه قرار گرفته تا در کنار آن صنعت و تجارت های بین المللی گسترش یابد.

در پایان این نشست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه ۹۲ درصد کار فرودگاه مسافری انجام گرفته و تا ۸ شهریور اولین پلن فرودگاه مسافری افتتاح خواهد شد به دو مشکل پیش رو اشاره کرد و گفت: راههای دسترسی به فرودگاه و دفن زباله های شهری در نزدیکی این منطقه از دغدغه های جدی است که ما از مسئولین استانی انتظار همکاری لازم را داریم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.