ارائه خدمات عمرانی در حوزه ورزش روستایی جزیره قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از تسطیح سایت اسب سواری روستای خالدین جزیره با هدف ارتقای سطح خدمات عمرانی در حوزه ورزش، مخصوصا سوارکاری در این روستا خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی اعلام کرد: محیط فضای دایره ای شکل سایت اسب سواری روستای خالدین با یکهزار و 500 متر در اطراف این روستا و با هدف حضور هفت سوار کار در مسابقات هیجان انگیز اسب سورای توسط نیروهای این مدیریت آماده سازی شد.
وی با اعلام اینکه سوارکاران دو روستای خالدین و توریان در بخش مرکزی جزیره قشم تا پیش از آماده سازی این سایت، مسابقات اسب سواری را در روستای زینبی برگزار می کردند، ادامه داد: با فراهم شدن امکانات جانبی مورد نیاز این سایت توسط ورزشکاران روستای خالدین، برپایی مسابقات اسب سواری در روستای خالدین امکانپذیز می شود.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: همزمان با  عملیات تسطیح سایت اسب سواری در خارج از روستای خالدین، مسیر دسترسی این روستا تا سایت یاد شده نیز با ماشین آلات  مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تسطیح و آماده سازی شده است.
به گفته امانی، اقدامات این مدیریت در روستاهای 67 گانه جزیره قشم از جمله احداث زمین های ورزشی و پاکسازی محیط زیست مردم، همراستا با سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ارتقای سطح سلامت جوامع محلی انجام می شود.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.