امضای 26 قرارداد ایجاد واحدهای صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی مهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تاکنون 26 قرارداد برای ایجاد واحدهای صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی مهران منعقد شده است.

به گزارش فرینا، ایوب درویشی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی مهران افزود: این منطقه یک ظرفیت بزرگ برای توسعه و اشتغال در استان ایلام به شمار می رود.

درویش گفت: در مرحله اول بزودی ایجاد زیرساخت های لازم در این منطقه شامل آب، برق و گاز ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت می شود، افزود: ایحاد مشوق های متنوع برای جذب سرمایه گذاری از اولویت های مسئولان استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تاکنون 26 قرارداد برای ایجاد واحدهای صنعتی در این منطقه منعقد شده و 10 مورد از این تعداد هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده اند.

درویش افزود: با توجه به اینکه لایحه بررسی مناطق آزاد در مجلس در دست بررسی است امیدواریم لایحه منطقه آزاد مهران که جزو آنهاست به سرانجام برسد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: اگر منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب برسد تلاش خواهیم کرد تا زیرساخت‌های منطقه آزاد تکمیل شود چون این امر بر رونق اقتصادی منطقه تاثیر دارد.

منطقه ویژه اقتصادی مهران در سال 1389 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در دولت یازدهم محدوده‌ای به وسعت 817 هکتار در کنار بازارچه مرزی به آن اختصاص یافت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو