برگزاری دوره های مربیگری فوتبال، فوتسال، بوکس و کشتی درمنطقه آزاد ماکو

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به دیدار اخیر با رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال ازموافقت این فدراسیون جهت برگزاری بیش از ۲۰ دوره مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در منطقه آزاد ماکو خبرداد و گفت: کارت های مربیگری طرح استعدادیابی فوتسال زیر نظر آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بزودی صادر می شود.

به گزارش فرینا، حسین ولی زاده افزود: در دیداری که با دبیر و رئیس کمیته فدراسیون بوکس صورت گرفت، دوره مربیگری و داوری بوکس درجه ۳ در منطقه آزاد ماکو در کمیته آموزش فدراسیون بوکس تصویب شد.
ولی زاده به دیدار با کانون جهانگردی و اتومبیل رانی ایران اشاره کرد و گفت: موافقت و تفاهمات اولیه جهت برگزاری مسابقات آفرود منطقه آزاد ماکو انجام شد.
وی همچنین از دیدار با با فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: برای برگزاری دوره های مختلف مربیگری کشتی آقایان و بانوان در منطقه آزاد ماکو موافقت شد همچنین تفاهمات اولیه جهت برگزاری اردوهای مشترک ورزشکاران ملی پوش و ورزشکاران بومی به ویژه در سنین پایه انجام گرفت.
مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو از امضای تفاهم نامه اولیه جهت ثبت کشتی آشیرما به عنوان کشتی سنتی منطقه آزاد ماکو در فدراسیون خبر داد و گفت: طرح استعدادیابی کشتی و اعزام کشتی گیران بومی به اردوهای تمرینی تیم ملی از جمله برنامه های ورزشی سازمان منطقه آزاد ماکو است.
ولی زاده از برگزاری جلسه با مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان خبرداد و افزود: مذاکرات اولیه در راستای تفویض اختیار امور ورزش منطقه آزاد ماکو صورت گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.