برنامه های هفته دولت در منطقه آزاد چابهار

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، غلامرضا مجیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ۲ طرح تولیدی و تجاری که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث‌شده بودند به بهره‌برداری و کلنگ آغاز به کار ۲ طرح تولیدی، تجاری واداری در پیکره‌های صنعتی و سوم جنوبی به زمین زده شد.

به گزارش فرینا "غلامرضا پناه" معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار با تبریک هفته دولت به دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، گفت: با راه‌اندازی دو طرح شامل واحد تولیدی "مکران فوم امیدی" درزمینهٔ تولید قیر و ایزوگام و شرکت کابل تجارت درزمینهٔ تولید انواع لباس‌های محلی جهت صادرات به کشورهای هدف با سرمایه‌گذاری ۳۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریالی توسط بخش خصوصی زمینه اشتغال مستقیم ۳۴ نفر فراهم شد.
پناه افزود: همچنین کلنگ آغاز به کار دو طرح تولیدی و درمانی با سرمایه بیش از ۴۳۳ میلیاردریالی و میزان اشتغالزایی مستقیم ۱۳ نفر به زمین زده شد.
وی اضافه کرد: طرح‌های که به این مناسبت کلنگ زنی شدند، شرکت‌های ساتراپ عزیزیه بلوچستان و رونمایی از یک کانکس سیار ویژه دندانپزشکی هستند.
شایان‌ ذکر است کانکس سیار ویژه دندان‌پزشکی با همکاری مجمع خیرین سلامت شهرستان چابهار در راستای رسالت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار جهت ارائه خدمات رایگان درمانی به روستاهای شهرستان چابهار اهدا شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو