واگذاری 108 قطعه زمین به جوانان شهر سوزا و روستای تولای قشم

مدیر زمین و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری 108 قطعه زمین توسط منطقه آزاد قشم به جوانان فاقد مسکن شهر سوزا و روستای تولای جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، احمد دیرستانی در جمع خبرنگاران گفت: 78 قطعه زمین 200 تا 300 متری با قیمت هر متر مربع 350 هزار ریال به افراد معرفی شده از سوی شورای اسلامی شهر سوزا واگذار شد.
دیرستانی با اعلام اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سیاست واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن در این جزیره را با هدف تقویت کانون خانواده در دستور کار این مدیریت قرار داده است، افزود: زمین های شهر سوزا با دریافت 30 درصد نقد و مابقی با اقساط مناسب به افراد معرفی شده واگذار گردید.
به گفته مدیر زمین و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، 30 قطعه زمین 200 تا 300 متری هم در روستای تولای جزیره در پنج کیلومتری شهر قشم با کاربری مسکونی برای واگذاری به جوانان فاقد مسکن این روستا شناسایی شده است.
وی ادامه داد: این زمین ها با قیمت مصوب هر متر مربع یک میلیون و 200 هزار ریال به زودی به افراد معرفی شده از سوی شورای اسلامی روستای تولا، واگذار خواهد شد.
دیرستانی افزود: روند واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن در نقاط مختلف جزیره قشم براساس دستورالعمل یاد شده و همکاری شورای های اسلامی در شهرهای سوزا و درگهان و همه روستاهای جزیره قشم ادامه خواهد داشت.
مدیر زمین و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افراد دریافت کننده زمین با مراجعه به واحد صدور مجوزمعاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و اخذ پروانه ساختمانی، می توانند نسبت به ساخت واحد خود با رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده، اقدام نمایند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت شامل شهرهای قشم، درگهان، سوزا و 67 روستا در جنوب ایران واقع شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.