تجربه جدید آموزشی برای دو هزار و 300 نفر دانش آموز ارسوند

حمایت های ارس محدود به بخش های صنعتی و تجاری نیست، دوهزار و 300 نفر دانش آموز این منطقه در رشته های مختلف هنری و ورزشی طرح صبا 2 از مباحث آموزشی مربیان مجرب بهره مند شدند.

به گزارش فرینا، طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با عنوان صبا 2 با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و توانمندسازی با محوریت آموزش مهارت های مختلف از ابتدای تابستان امسال با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و موسسه غیر انتفاعی مبتکر ارس برگزار شد.
این طرح در سه بخش ورزشی، آموزشی هنری و ویژه کودکان و با استقبال کم نظیر ارسوندان همراه شد.
گفتنی است سال گذشته طرح صبای یک با ثبت نام 250 نفر در هشت رشته برگزار شد، درحالیکه امسال این طرح موفق به جذب قابل توجه دانش آموزان و هنرجویان در بیش از 30 رشته متنوع و جذاب شده است.
بر این اساس حدود هزار و 200 نفر در رشته های ورزشی از جمله ژیمناستیک، دوچرخه سواری، تکواندو، والیبال، کاراته، فوتبال، فوتسال، شطرنج، دو و میدانی، بسکتبال، کشتی و ایروبیک دوره های آموزشی را زیر نظر مربیان مجرب تجربه کردند.
همچنین حدود 900 نفر نیز در رشته های علمی و هنری مانند رباتیک، خبر و گزارش نویسی، آموزش زبان انگلیسی، لذت خواندن، عکاسی، خوش نویسی، صنایع دستی، نجوم آماتوری، طب اسلامی و مزاج شناسی، کمک های اولیه، کسب و کار و کارآفرینی، بازاریابی اینترنتی، اپراتوری کامپیوتر، نقاشی و گرافیک، سینما و فیلم و بازیگری ثبت نام کرده و از مباحث آموزشی بهره مند شدند.
علاوه بر رشته های ورزشی، علمی و هنری دوره های ویژه کودکان از جمله ارزیابی هوش رفتاری و استعدادیابی کودکان، مهندسی خلاقیت و تقویت هوش فضایی کودکان، آموزش ریاضی خلاق با بازی و سرگرمی، مسابقات خلاق مهارتی – حرکتی و تقویت هوش با بازی و دست سازه ها نیز در این طرح اجرا شد.

آئین اختتامیه طرح آموزشی صبا ۲ با برگزاری ویژه برنامه های هنری و برپایی نمایشگاه آثار هنرآموزان در محل موسسه غیرانتفاعی مبتکر ارس همراه بود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.