بازدید مردمی از بزرگترین مجتمع فرهنگی و همایش های استان خوزستان در منطقه آزاد اروند

جمعی از فعالان فرهنگی، هنری، اجتماعی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به‌منظور اطلاع‌ از پروژه‌های فرهنگی و روند پیشرفت ساختمان‌های جدید فرهنگی منطقه آزاد اروند از این پروژه ها بازدید کردند.

به گزارش فرینا، به‌منظور اطلاع‌رسانی پروژه‌های فرهنگی و روند پیشرفت ساختمان‌های جدید فرهنگی منطقه آزاد اروند، معاونت عمرانی این سازمان برنامه بازدید از این پروژه‌ها را برای عموم مردم تدارک دید.

در بازدیدی با حضور موعود شمخانی معاون فنی و امور زیربنایی و ریاض فرحانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولان عمرانی این سازمان برگزار شد.

جمعی از فعالان فرهنگی، هنری، اجتماعی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نیز در این بازدید حضور داشتند.

حاضرین از پروژه‌های فرهنگی در حال ساخت در فضای ۸ هزار ۵۰۰ مترمربعی سازمان منطقه آزاد اروند بازدید کردند و سؤالات، نظرات و انتقادات خود را در این خصوص مطرح کردند.

موعود شمخانی نیز در این بازدید گفت: این مجتمع ۲۴ هزار مترمربع زیربنا دارد که ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع آن به زیرساخت‌های فرهنگی اختصاص پیداکرده است.

شمخانی افزود: دو سالن چندمنظوره برای اجتماعات که یکی از آن‌ها ۷۰۰ نفر و دیگری ۲۰۰ نفر گنجایش خواهد داشت، ۶ سالن جلسات مجزا، ۱۱ فضای آموزشی با کاربرهای متفاوت به همراه ۵ سالن برای اسکان سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در منطقه، کافی‌شاپ، گالری‌های هنری و موزه از مهم‌ترین مکان‌های فرهنگی این مجتمع خواهند بود.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد انزلی بابیان اینکه ۸ هزار و۴۰۰ مترمربع  نیز به فضای اداری سازمان منطقه آزاد اروند اختصاص پیداکرده است، گفت: این فضا کاربری اداری دارد و کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند در آن مستقرشده‌اند .

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.