پاکسازی مسیر ساحل پارک زیتون شهر قشم

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با روز جهانی پاکسازی ساحل 3 کیلومتر ساحل پارک زیتون شهر قشم با حضور نیروهای مختلف از جمله شماری از زندانیانی که به مرخصی آمده بودند، پاکسازی شد.

به گزارش فرینا، سید محمد هاشم داخته در حاشیه پاکسازی ساحل پارک زیتون با تاکید بر تاثیرگذار بودن تمیزی سواحل در ارتقای سطح گردشگری، افزود: زیبایی دریا با تمیزی سواحل اطراف آن نقش مهمی در ارتقای سطح گردشگری جزیره قشم خواهد داشت و شایسته است همه مردم در این امر مهم مشارکت کنند.
داخته گفت: در عملیات روز گذشته از ساعت 17 تا 19 با مشارکت نیروهای مختلف بیش از 300 کیلو زباله از سطح ساحل پارک زیتون تا پلاژ ایران زمین به طول 3 کیلومتر جمع آوری شد.
وی با اشاره به اهیمت حفظ محیط زیست از سوی همه مردم و مسافرانی که با هدف گردشگری به قشم سفر می کنند، اظهارامیدواری کرد که سواحل این جزیره زیبا به صورت روزانه توسط کسانی که از سواحل بی نظیر قشم استفاده می کنند، نظافت شود.
مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از اقدام شایسته دادستان انقلاب شهرستان قشم برای دادن مرخصی به چند تن از زندانیان با هدف مشارکت در این کار جمعی، افزود: شماری از کارکنان دادگستری، 25 نفر از نیروهای کارخانه ذوب و روی، نیروهای هیئت نجات غریق سازمان منطقه آزاد قشم و کارکنان کلوپ های مختلف غواصی جزیره قشم هم در پاکسازی ساحل پارک زیتون حضور داشتند.
داخته گفت: در این عملیات همچنین شماری از کارکنان مدیریت امور شهری و روستایی، ورزش و جوانان، محیط زیست و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم هم حضور داشتند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، با داشتن سواحل زیبا و ظرفیت های فراوان گردشگری در جنوب ایران قرار دارد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو