برگزاری دوره آموزشي حسابداری مقدماتی در مرکز بین المللی رشد قشم / فراگیری دانش حسابداری، فرصتی برای اشتغال

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:20
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مرکز بین المللی رشد قشم با هدف کمک به اشتغالزایی برای جوانان بومی، دوره آموزشي حسابداری مقدماتی را برگزار می کند. 

به گزارش فرینا، مرکز بین المللی رشد قشم با برگزاری دوره 30 ساعته حسابداری مقدماتی و آموزش مفاهیم پایه حسابداری به معرفی این رشته می پردازد.
رشته حسابداری جزء 10 حرفه پول ساز محسوب می شود و فرصت های شغلی بسیارگسترده ای دارد. همه موسسات کوچک تا بزرگترین کارخانه‌ها حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به یک حسابدار نیازمند هستند. بنابراین یکی از گزینه های برتر پیش روی افراد جویای کار، فراگیری دانش حسابدای می باشد.
حسابداری مقدماتی، سیستمی اطلاعاتی است که به سرمایه گذاران، اعتبار دهندگان و مدیران کمک می کند تا در مسائل اقتصادی موفق بوده و در فرآيند جمع آوري، طبقه بندی، ثبت، خلاصه اطلاعات و تهيه گزارش هاي مالي و صورت هاي حسابداري یک سازمان مورد نیاز است.
سر فصل دروس در این دوره آموزشی شامل آشنايي با حسابداري، آشنايي با حساب ها، شناخت دفاتر قانوني و نحوه ثبت آن ها و تهيه تراز آزمايشي، آشنايي با هزينه و درآمد، اسناد حسابداري،كدينگ حساب ها، دفتر معين و ثبت مركب است.
حسابداري موسسات بازرگاني، خريد و فروش كالا، آشنايي با روش هاي ارزيابي موجودي كالا، اسناد تجاري، صندوق و بانك و ... به همراه موضوعاتي در خصوص نرم افزارهاي مالي از دیگر دروس ارائه شده در دوره مقدماتی حسابداری می باشد.
گفتنی است، دوره آموزشي 30 ساعته حسابداری مقدماتی از تاریخ هفتم مهر ماه در 20 جلسه یک ساعت و نیمه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود که در هر دوره 12 نفر شرکت دارند.
درآخر این دوره، مدرك معتبری از سوی مرکز آموزش بازرگاني هرمزگان و مرکز بین المللی رشد قشم به شرکت کنندگان اعطا می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.