برگزاری مراسم گرامیداشت دهه امامت، ولایت و روز کارمند در پارک زیست فناوری خلیج فارس جزیره قشم

  • يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:32
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس از برگزاری مراسم گرامیداشت دهه امامت، ولایت و روز کارمند در محل سالن اجتماعات این پارک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سيد محمودرضا آقاميري ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اهمیت و فضیلت اعیاد فرخنده و خجسته قربان و غدیر را برشمرد و افزود: عید قربان، عید فرصت ها و زمانی برای تقرب به درگاه خداوندی، پاکی نفس از آلودگی ها و تعلّقات دنیوی و ذبح نفس با تيغ تقواست.
آقامیری همچنین در اهمیت عید سعید غدیر خم با تلاوت آیات شریفه 3 و 102 سوره مائده بیان داشت: غدیر یک روز نیست، یک تاریخ است، تداوم رسالت حضرت رسول(ص) در ولایت امام علی(ع) و عید به کمال رسیدن دین است.
رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس، پاسداری از اعیاد مذهبی را ادامه دهنده راه امامان دانست و با اشاره به هفته دولت و روز کارمند، از خدمات دو کارمند نمونه این مجموعه تجلیل کرد.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت دهه امامت، ولایت و روز کارمند با حضور رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس، مسؤلان و کارکنان این مجموعه در سالن اجتماعات پارک برگزار شد و با اهدای لوح و هدایا ی ویژه، از زحمات و خدمات کارشناسان و کارمندان این پارک تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.