اختصاص ۴۰۰ میلیارد اعتبار برای تعریض خیابان امام ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: برای اجرای طرح تعریض خیابان امام ماکو ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش فرینا، غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو و ۲۰۰ میلیارد ریال آن توسط شهرداری ماکو بصورت غیرنقدی از طریق فروش و تهاتر زمین تامین می شود افزود: وضعیت خیابان امام ماکو به گونه‌ای است که در رخدادهای مختلف خطرات زیادی را متوجه ساکنان این شهر کرده بطوریکه با ایجاد کوچک‌ترین اختلال امکان خدمات دهی به موقع در فوریت‌های پزشکی وجود ندارد.

سلیمانی گفت: در نشستی با اعضای شورای شهر و شهرداری ماکو مقرر شد کمیته مصالحه تشکیل و در شهرداری مستقر و کسانیکه می خواهند در این خصوص اقدام کنند به شهرداری ماکو مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه فاز اول (۵۰ درصد) این پروژه  در سال جاری اجرا و مابقی در سال ۹۸ به مرحله اجرا درآمده و تا پایان سال ۹۸ عملیات تعریض به اتمام می رسد افزود: هم‌اینک حدود یک هزار ۱۵۰ متر از کار تعریض این خیابان باقی مانده و انشاله به اعتبارات پیش بینی شده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه برای اجرای عملیات تعریض خیابان امام تا کنون حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) مطالبه مردم ماکو بود که تعریض این خیابان در اولویت برنامه های عمرانی سازمان  قرار گرفته و طی آینده نزدیک شاهد اتمام کامل طرح خواهیم بود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.