برگزاری آئین بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در منطقه آزاد قشم

قائم مقام معاونت فرهنگي ،اجتماعي وگردشگري ومدیر امور فرهنگی، آموزشی و هنری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری آیین بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) در جزیره به مناسبت برپایی هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع)در بندرعباس خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مهدی موسوی اجاق با اعلام این مطلب گفت: معاونت فرهنگي ،اجتماعي وگردشگري سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری دفتر نمایندگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف اشاعه فرهنگ و سیره ائمه اطهار و ادای تعهدات مان به صورت عملی اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.
موسوی اجاق افزود: هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ۱۱ مهر ماه در بندرعباس برگزار می شود و برگزاری آیین بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) در منطقه آزاد قشم می تواند مقدمه ای برای استقبال از این کنگره بین المللی باشد.
وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در این آیین گفت: سخنرانی و تفسیر صحیفه سجادیه، همایش سجده بر سجاده عشق، تربیت دینی در سیره امام سجاد(ع) و بررسی شیوه های تربیت دینی در این سیره از جمله برنامه های ارائه شده در آیین بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) است.
مدیر امور فرهنگی، آموزشی و هنری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این مراسم که از شنبه هفتم مهر ماه به مدت یک هفته در امامزاده سید مظفر(ع)،آموزش و پرورش،مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، حوزه علمیه برادران و خواهران و موکب انصار المهدی(ع) در حال برگزاری است.
 

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.