ساخت پارک خانواده به وسعت 13 هزار متر مربع در روستای طبل جزیره قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای ساخت فاز نخست پارک خانواده در روستای طبل جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی گفت: مساحت کل پارک خانواده روستای طبل به 13 هزار متر مربع می رسد که سازمان منطقه آزاد قشم با اعتبار سه میلیارد ریال فاز نخست این پروژه را بعهده گرفته است.
امانی افزود: فاز نخست عملیات این پارک از هفته آینده در هفت هزار متر مربع با اجرای بیش از یک هزار و 500 متر مربع پیورس، یک هزار و 890 متر مربع بتُن ریزی کف، 250 متر مربع سکوی نشیمن و یکهزار و 200 متر مربع فضای سبز آغاز می شود.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد 600 متر مربع فضای بازی، 545 متر مربع زمین ماسه ای برای بازی کودکان، یکهزار متر طولی جدول کشی و فضای بازی برای بزرگسالان و کودکان از دیگر برنامه هایی است که در فاز نخست با اعتبار سازمان منطقه آزاد قشم اجرا خواهد شد.
وی افزود: براساس توافق سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاری روستای طبل، فاز دوم این پروژه در 6 هزار متر مربع توسط شورای اسلامی و دهیاری این روستا ساخته خواهد شد.
امانی با اشاره به سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ارائه خدمات در کل روستاهای جزیره قشم، افزود: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هفته گذشته در بازدید از محل اجرای این طرح بر سرعت بخشیدن به اجرای آن با هدف استفاده مردم روستای طبل از پارک خانواده تاکید کردند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت با داشتن 65 روستا در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.