با مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم محقق شد؛

حضور برندهای شیلاتی قشم در سومین نمایشگاه بین المللی Ifex2018

مدیر اداره کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد قشم از اقدام مهم این سازمان برای حضور بِرندهای شیلاتی جزیره قشم در سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته که از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد عبدالهی گفت: مسئولان بخش کشاورزی و شیلات این سازمان توانمندی های صنعتی حوزه شیلات این جزیره را در غرفه 50 متری سازمان منطقه آزاد قشم در این نمیاشگاه معرفی می کنند.
عبدالهی افزود: نمایندگان سه شرکت برند جزیره قشم شامل زیست پالایشگاه ریز جلبک، شهاب نقره ای و مزرعه دریایی زیرین قشم هم محصولات تولیدی خود را در غرفه اختصاصی سازمان منطقه آزاد قشم به مخاطبان معرفی می کنند.
وی گفت: دو شرکت زیست پالایشگاه ریز جلبک قشم و مزرعه دریایی زرین قشم به ترتیب انواع میکرو آلگ ها و ماکرو آلگ های خوراکی با مصرف انسان، دام و آبزیان و همچنین محصولاتی که در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود و همچنین شرکت شهاب نقره ای قشم نیز انواع ماهیان خُشک صنعتی با کاربُرد مصرف انسانی را در سومین نمایشگاه بین المللی شیلات در تهران به نمایش گذاشته است.
مدیر کشاورزی و شیلات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به سهم 84 هزارتُنی قشم از مجموع 200 هزار تُن تولید ماهی در قفس براساس برنامه ششم توسعه کشور، افزود: برپایی این نمایشگاه، موقعیت مناسبی است تا جایگاه قشم و فرصت های سرمایه گذاری حوزه شیلات، آبزی پروری، صنایع شیلاتی و صنایع وابسته این جزیره برای شرکت های مهم داخلی و خارجی تبیین شود.
عبدالهی گفت: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ شرکت تولیدی و خدماتی از ایران، ترکیه، یونان، نروژ، هلند در فضایی بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع دستاوردهای خود در زمینه صنایع شیلاتی را به معرض نمایش عموم گذاشته اند.
وی افزود: در سومین نمایشگاه بین المللی شیلات کالاهایی نظیر تجهیزات صنعتی تولید ماهی در قفس، خوراک آبزیان، صنایع صیادی، فرآوری محصولات شیلاتی، غذاهای دریایی، ماشین‌آلات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریوم‌ عرضه شده است.
بنا به این گزارش، سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته، از امروز چهارشنبه 11 تا 14 مهر ماه با حضور ۸۰ شرکت تولیدی و خدماتی ایران از جمله فعالان شیلاتی منطقه آزاد قشم و چندین شرکت مهم این صنعت از کشورهای مهم جهان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.