مناطق آزاد؛ پایلوت اجرای شیوه های نوین پروژه های عمرانی در کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: استفاده از شيوه هاي نوين تامين مالي و بومي سازي اين شيوه ها برای استفاده در سرزمين اصلی رسالت مناطق آزاد است.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در نشست تخصصی معاونان فنی و زیربنایی سازمان های مناطق آزاد افزود: مناطق آزاد کشور نيازمند باز انديشي در فرايند و زنجيره پروژه هاي عمراني از مرحله تعريف پروژه ها، اولويت بندي، تامين اعتبار تا اجرا، نظارت و تحويل گيري و از همه مهمتر بهره برداري از يك پروژه است.
کردی با اشاره به اینکه مناطق آزاد کشور باید به پایلوت اجرای شیوه های نوین پروژه های عمرانی در کشور تبدیل شوند گفت: مناطق آزاد کشور می توانند به پايلوت اجرای شيوه هاي نوين برخورد با پروژه هاي زيرساختي ماموريت اصلي معاونت هاي فني و زيربنايي مناطق آزاد تبدیل شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به تغییر شيوه هاي تامين مالي، اجرا و نظارت در مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ادبيات تامين مالي پروژه هاي عمراني در دنيا تغییر کرده است، به همین منظور براي سرعت بخشيدن به اجراي پروژه هاي عمراني نيازمند تغيير شيوه هاي تامين مالي، اجرا و نظارت در این پروژه ها در مناطق آزاد کشور هستيم.
گفتنی است، معاونین امور فنی و زیربنایی سازمان های مناطق آزاد در سفر دو روزه به منطقه آزاد چابهار از مجتمع پتروشیمی نگین مکران، فولاد مکران و بندرشهید بهشتی چابهار، نمایشگاه و فروشگاه حمایتی صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان منطقه آزاد چابهار بازدید کردند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو