تجهیز یگان خودرویی ادارات پست آبادان و خرمشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند

به بهانه 17 مهر روز جهانی پست، فاز نخست از تفاهم نامه ای که میان سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل پست خوزستان جهت همکاری و اجرای طرح ملیGNAF چندی پیش منعقد شده بود، اجرایی شد. در همین راستا 9 عدد خودرو از طرف این سازمان به ادارات پست آبادان و خرمشهر تحویل داده شد.

به گزارش فرینا؛ در این تفاهم نامه طرح ملیGNAF مدیریت نشانی استاندارد مکان محور کشور؛ که یک پروژه اقتصاد مقاومتی است؛ بعنوان طرحی پایه ایی برای اجرای دولت الکترونیک مد نظر قرار گرفته و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آن بر پایه سیستمGISمنطقه آزاد اروند در حال پیاده سازیاست.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح این تفاهم نامه گفت: اصلاح و گسترش شبکه توزیع پست منطقه آزاد اروند؛ شامل ادارات پست شهرستان آبادان و خرمشهر؛ خصوصا در بخش روستایی از اهداف اصلی این بخش از پروژه است.

کمال رضایی با اشاره به اهمیت جایگاه پست بعنوان صنعت پیشتاز در حوزه ارتباطات و تاثیر کیفیت خدمات پستی بر زندگی شهروندان گفت: در این تفاهمنامه سازمان منطقه آزاد اروند علاوه بر برنامه ریزی جهت اصلاح ساختار آدرس دهی و الصاق کد پستی، تخصیص 9عدد خودرو و 20 عدد موتور سیکلت برای شبکه توزیع ادارات پست آبادان و خرمشهر را در دستور کار خود قرار داد که امروز و در گام نخست ماشین های مورد نظر به این ادارات اهدا شد.

نام گذاری معابر آبادان و خرمشهر، تجهیزیگان موتوری نامه رسان، طرح به روز رسانی کدهای پستی و ساخت پلاک درب منازل؛ پیاده سازی کلیه اطلاعات به روی سیستمGIS از دیگر طرح های تفاهمنامه ذکر شده است که به زودی به مرحله اجرا می رسند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو