اقتدار کشور برآیند، گفتگو، تعامل و تدبیر است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اقتدار امروز کشور برآیند تدبیری است که از گفتگو و تعامل بین مردم و مسؤلان حاصل شده است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سعید پور علی طی سخنانی در همایش، امنیت و اصناف، گرامیداشت هفته ناجا در کیش افزود: هرچه فضای گفتگو و تعامل در جامعه بیشتر شود، ضریب اقتدار و امنیت افزایش می یابد و این درحالیست که ناشنوایی سیستمی امنیت را مخدوش می کند.
وی گفت: ایجاد فضای لازم و تعامل و گفتگوی سازنده بین همه بخشها اعم از سیاسی، اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی وعلمی به تصمیم سازی و برنامه ریزی موثر و کارآمد و امنیت پایدار منجر می شود.
وی افزود: تصمیم سازی نیازمند گفت و گو و خرد جمعی است و این موضوع نشان دهنده اهمیت تعامل وگفتگو در همه امور وبین همه بخش ها است.
پور علی برگزاری همایش امنیت و اصفاف و تعامل بین پلیس و اصناف را برنامه ای سازنده و مفید دانست و افزود: این گفتگو علاوه بر اهمیت اجتماعی در بخش های اقتصادی و فرهنگی نیز اثراتی ارزشمند دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: تعامل پلیس با اصناف در فضای گفتگو محور، محقق می شود لذا رمز تعادل و ثبات؛ تعامل و اعتماد دوسویه است .
وی توجه به گفتگو و شنیدن را مهمترین رکن اقتدار و اعتماد سازی عنوان کرد و افزود: برای تحقق این امر نخست باید هنر شنیدن، گفتگو ومفاهمه را در خودمان تقویت کنیم .
پور علی در بیان مفاهیم اقتدار افزود: اقتدار نوعی قدرت است که به جای زور مبتنی بر داشتن تدبیر است .
همایش، امنیت و اصناف، گرامیداشت هفته ناجا در کیش با حضور فرماندهی ویژه انتظامی کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، جانشین فرماندهی پدافند هوایی جزیره، مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه اهل سنت، رؤسا و نمایندگان جوامع و اصناف، مسئولان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
در پایان این مراسم اصناف کیش با اهدای لوح از خدمات ارزشمند فرمانده انتظامی کیش و پرسنل نیروی انتظامی تقدیر کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.