دیدار نمایندگان ایران با مدیر کل سازمان جهانی ماهواره های دریایی

نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در آیمو (سازمان جهانی دریانوردی) گفت: در آستانه اجلاس مجمع سازمان جهانی ماهواره های دریایی (ایمسو) که هر دو سال یکبار برگزار می شود هیأت نمایندگی ایران با مدیر کل این سازمان جهانی ماهواره ای دریایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، ماندانا منصوریان درباره دیدار با مدیر کل سازمان جهانی ماهواره های دریایی، افزود: این نشست با حضور نمایندگان سازمان  بنادر و دریانوردی و نماینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با  معین احمد مدیر کل سازمان جهانی ماهواره ای دریایی ( ایمسو) برگزار شد.
منصوریان گفت: در این نشست موضوعاتی چون نقش سازمان  ایمسو بعنوان مرجع قانونگذار در بحث ارتباطات ماهواره ای و نیز لزوم تداوم خدمات ماهواره ای اینمارست به کشتی ها و نقش ارتباطات ماهواره ای‌ در تامین ایمنی و امنیت دریانوردی و ارائه خدمات ارتباطی به دریانوردان اشاره شد.
 در این نشست  هادی حق شناس؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، اکبر رستمی؛ رییس اداره ایمنی دریانوردی و  اصغر محمودپور؛ مدیر دفتر ایمنی، کیفیت و محیط زیست  از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ماندانا منصوریان؛ معاون نماینده دایم جمهوری اسلامی ایران در آیمو حضور داشتند.
 بر اساس این کنوانسیون سازمانی‌به نام «سازمان بین‌المللی ماهواره‌ای دریایی» تأسیس شده است که هدف آن فراهم آوردن بخش فضایی لازم به منظور بهبود ارتباطات دریایی و در نتیجه کمک به بهبود کمک‌رسانی به کشتی‌های آسیب‌دیده و نجات زندگی در ارتباطات دریایی، کارایی و مدیریت کشتی‌ها، خدمات مکاتباتی عمومی دریایی و امکانات تعیین محل وسیله بی‌سیم است و سازمان تلاش می‌کند که در همه مناطقی که به ارتباطات دریایی نیاز باشد خدمات خود را ارائه کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.