تکمیل و لایروبی اسکله تفریحی ـ صیادی تیس منطقه آزاد چابهار

عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حاشیه بازدید و پیگیری روند اجرایی و پیشرفت پروژه های زیرساختی روستای تاریخی تیس با حضور در اسکله تفریحی ـ صیادی تیس بر لایروبی، تکمیل و زیباسازی این اسکله به منظور ایجاد پیوند میان مسیرهای گردشگری و صیادی جهت فراهم نمودن زیرساختهای گردشگری تا اوایل سال آینده تاکید کرد.

به گزارش فرینا در این بازدید که حمیدالله بلیده ای عضو هیئت مدیره و معاون فنی و زیربنایی محمد اکبر چاکرزهی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، "فرزین حقدل" مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه تجارت منطقه و جمعی از مدیران سازمان حضور داشتند، از خانه بهداشت قدیمی روستای تیس نیز بازدید بعمل آمد و ابراز امیدواری شد به زودی کلنگ زنی ساخت و احداث مرکز جامع شبانه روزی سلامت با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر رقم خواهد خورد.

در ادامه از پروژه احداث مدرسه 12 کلاسه منطقه آزاد چابهار در روستای تیس که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان در حال احداث است بازدید و بر رفع کمبود فضای آموزشی بطور چشمگیری بهره وری را در سطح یادگیری دانش آموزان افزایش و بر تکمیل پروژه مذکور تا مهرماه سال آینده تاکیدگردید.

همچنین از اثر تاریخی خانه دلوشی بازدید به عمل آمد و مقرر شد روند اجرای عملیات مرمت و سامان‌دهی آثار موجود در روستای تاریخی تیس با همکاری و مشارکت معاونت ریاست جمهور و رییس میراث فرهنگی و صنایع گردشگری کشور تسریع شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مرتضی بانک مشاور رییس چمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در این منطقه حراست از آثار تاریخی است که تلاش‌های ما بر این موضوع معطوف است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو