پارک ساحلی سینما دریا در قشم ساخته می شود

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات احداث پارک ساحلی سینما دریا با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و ظرفیت هایی متنوع رفاهی برای قشموندان و گردشگران با همکاری مدیریت شهرسازی و معماری این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی با اعلام این خبر اظهار داشت: پارک ساحلی سینما دریا در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع، دارای فضاهای تفریحی متفاوت نسبت به سایر پارک های ساحلی جزیره در دست ساخت است.
وی ادامه داد: در طراحی این پارک، فضایی به وسعت 500 متر مربع برای ساخت نخستین پیست اسکیت شهر قشم در نظر گرفته شده که مرحله اول بتن‌ریزی آن به پایان رسیده و می تواند در افزایش روحیه ورزشی و نشاط قشموندان نقشی عمده داشته باشد.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از طراحی و ساخت پیاده راهی به طول ۳۵۰ متر و عرض 6 متر خبر داد و افزود: ساخت مسیر ویژه دوچرخه سواری با عرض 3 متر و طول 500 متر به موازات این پیاده راه، می تواند فضای ورزشی مناسبی در مسیر جاده سلامت شهر قشم برای علاقمندان به ورزش های مفرح ایجاد کند.
به گفته امانی،  300 متر مربع از فضای پارک ساحلی سینما دریا به پارک قلعه مانندی برای کودکان اختصاص یافته تا بتوانند اوقات شادی را در کنار خانواده و پهنه نیلگون دریا تجربه کنند.
وی با اشاره به وسعت فضای سبز این پارک ساحلی گفت: فضای سبزی به وسعت یک هزار و 600 مترمربع و ساخت پارک سنگی به مساحت  150 مترمربع از دیگر امکانات پارک ساحلی سینما دریا است.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بخش هایی از فضای پارک ساحلی سینما دریا به فضاهای مکث و ساخت سکوهای منظم اختصاص می یابد و امید است به زودی این ساحل زیبا با امکاناتی جدید پذیرای قشموندان و گردشگران باشد.
گفتنی است، در اسفند ماه 1396با تدبیر حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان با هدف افزایش ساحل مورد نیاز برای رفاه حال مردم و گردشگران، دو دیواره ساحل اختصاصی مربوط به سازمان منطقه آزاد قشم برداشته شد که منجر به آزاد سازی فضای وسیعی از سواحل بخش جنوبی شهر قشم شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.