مدیرکل هواپیمایی "هما" در چابهار:

برقراری خط پروازی به مناطق آزاد قشم و کیش از چابهار

مدیرکل دفتر هواپیمایی هما در چابهار از برقراری پروازهای مستقیم چابهار ـ قشم و غیر مستقیم چابهار ـ کیش خبرداد.

به گزارش فرینا، سعید بیانی بندپی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: سیاست ایران ایر توسعه پروازهای منطقه جنوب کشور و ارتباط چابهار با مراکز جمعیتی و اقتصادی ایران است.

بیانی بندپی افزود: در راستای افزایش پروازهای منطقه جنوب کشور، شرکت ایران ایر اقدام به برقراری پروازهای مستقیم و غیر مستقیم از فرودگاه کنارک (چابهار) به قشم و کیش با ای تی آرهای جدید هما از 10 آبان ماه جاری می‌کند و هر هفته روزهای شنبه و چهارشنبه به ترتیب خط کیش-قشم-چابهار و خط چابهار-قشم-کیش برقرار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه پرواز بعدی چابهار به قشم از قشم به کیش میباشد تسهیلاتی فراهم شده تا چمدان مسافران کیش از پرواز تخلیه نشود و فقط مسافران برای مدت نیم ساعت از هواپیما پیاده شده و کارت پرواز جدید خود را که از قبل تهیه شده دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر هواپیمایی هما در چابهار با اشاره به مقاصد پروازهای هما از فرودگاه چابهار افزود: هم اکنون تهران، بندرعباس، زاهدان و قشم مقاصد پروازهای هما از فرودگاه چابهار هستند.

بیانی بندپی برنامه پروازی چابهار به بندرعباس از 10 آبان ماه همزمان با برقراری پروازهای قشم و کیش را به شرح ذیل اعلام کرد: 

شنبه: چابهار به بندرعباس

چهارشنبه: بندرعباس به چابهار

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.