معرفی ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم درسایت دانشگاه MIT آمریکا

همیاران برنامه نویس ژئوپارک جهانی قشم در قالب بازی، داستان و انیمیشن ژئوسایت های جزیره قشم را درسایت دانشگاه MIT آمریکا ثبت کردند.

به گزارش فرینا، دانش پژوهان کودک و نوجوان برنامه نویس ژئوپارک جهانی قشم، طی یک دوره آموزشی در زمینه برنامه نویسی، ساخت بازی و انیمیشن توانستند ژئوسایت های این ژئوپارک جهانی را به همه کودکان و نوجوانان دنیا معرفی نمایند.
طراحی بازی، داستان تعاملی، انیمیشن، موزیک ویدئو و ثبت یک استودیو به نام ژئوپارک جهانی قشم با امکان ایجاد و ثبت پروژه های سایر کودکان عضو این سایت از سراسر دنیا در سایت برنامه نویسی دانشگاه MIT توسط کودکان و نوجوانان قشمی رویدادی است که برای نخستین بار در ایران، با همکاری ژئوپارک جهانی قشم و آکادمی فرنیا صورت گرفته و می تواند شروع یک حرکت بزرگ و نوین برای معرفی توانمندی های این منطقه باشد.
برنامه ریزی در خصوص مستند سازی تحقیقات، خاطرات، داستان ها و محصولات نرم افزاری کودکان و همچنین ساخت چند بازی و انیمیشن برای گوشی همراه فعالیت هایی است که در فازهای بعدی در دستور کار آکادمی فرنیا قرار دارد.
مدیریت ژئوپارک جهانی قشم به منظور تجلیل و قدردانی از تلاش های همیاران برنامه نویس این شبکه جهانی برای تولید محتوای الکترونیک ژئوسایت های قشم در فاز اول، طی مراسمی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از این کودکان و نوجوانان خلاق، تجلیل کرد.
گفتنی است، همکاری آکادمی فرنیا با ژئوپارک جهانی قشم در قالب یک همکاری معنوی، بسترساز توسعه و رشد کودکان و نوجوانان در حوزه فناوری اطلاعات و آشنایی با ژئو پارک جهانی قشم است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.