مديرستاد جشنواره ها و مناسبت هاي کيش خبرداد؛

برگزاري کنسرت هاي رايگان در روز کيش با حضور هنرمندان مطرح کشور

مديرستاد جشنواره ها و مناسبت هاي کيش از برگزاري کنسرت های بزرگ به صورت رايگان در 20 آبان خبر داد.

به گزارش فرینا، حسين آسماني با تقدير از دکتر انصاري لاري مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش براي نامگذاري يک روز به نام کيش اظهار کرد: نامگذاري روزي براي شهرها در محافل بين المللي از ابزارهايي است که براي رونق بخشي و معرفي هر چه بهتر آن منطقه در سطوح ملي و بين المللي استفاده مي شود و در جزيره کيش نيز براي نخستين بار با تدبير مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش اين رويداد بزرگ خلق خواهد شد.
وي با اشاره به تشکيل ستادي براي برنامه ريزي در راستاي برگزاري هر چه بهتر و باشکوهتر روز کيش افزود: با پيشنهاد 20 آبان به عنوان روز کيش از سوي مديرعامل سازمان، ستادي با اين عنوان از معاونت ها و مديران شرکت هاي تابعه تشکيل شد تا هر يک با بر عهده گرفتن وظايفي در هر چه بهتر و با شکوهتر برگزار کردن اين روز و معرفي کيش به گردشگران سراسر کشور و جهان برنامه ريزي هاي ويژه اي انجام دهند.
مدير ستاد جشنواره هاي کيش افزود: معرفي کيش به عنوان کالاي برتر ايراني با نامگذاري يک روز به نام کيش و اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب مي تواند علاوه بر ايجاد شور و شعف در ميان کيشوندان و جذب گردشگر در معرفي هر چه بهتر کيش به ملت عزيز ايران و گردشگران سراسر دنيا تاثيرگذار بوده و موجب افزايش رونق فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي اين خاکپاره مرجاني شود.
وي با اشاره به اينکه ستاد جشنواره ها و مناسبت هاي کيش برنامه هاي متنوعي براي روز کيش تدارک ديده است افزود: در اين روز علاوه بر استقبال از گردشگران با گل و شيريني در کانتر فرودگاه کيش نرم افزار IKISH به گردشگران معرفي مي شود تا مسافران ورودي به کيش بتوانند از خدمات بخش هاي مختلف گردشگري اطلاع يافته و بهترين خدمات را دريافت کنند.
آسماني همچنين به ارائه برنامه هاي روز کيش به گردشگران در مبادي ورودي خبر داد و افزود: برنامه هاي روز کيش در غرفه فرودگاه به گردشگران اطلاع رساني مي شود تا آن ها نيز بتوانند از خدمات رايگان و جشن ها و برنامه هايي که در اين روز برگزار مي شود اطلاع يافته و استفاده کنند.
وي افزود: از 20 آبان به بعد معرفي نرم افزار آي کيش با قدرت و خدمات بيشتر در عرصه ارائه خدمات در سطح جزيره حضور يافته و به کيشوندان و گردشگران خدمات متنوعي ارائه مي کند.
مدير جشنواره ها و مناسبت هاي کيش از برگزاري دو کنسرت موسيقي بزرگ در «روز کيش» با حضور هنرمندان مطرح کشور خبر داد و افزود: در اين روز سالار عقيلي در مجموعه آواي خليج فارس موسيقي سنتي و حماسي را اجرا خواهد کرد و گروه رستاک نيز با اجراي موسيقي هاي آييني و مقامي سراسر کشور آيين ها و موسيقي هاي اقوام ايراني را در کنار سواحل نيلگون خليج فارس به نمايش خواهند گذاشت.
وي با تقدير از مردم فهيم و صبور کيش که همواره در فراز و نشيب هاي جزيره هم پاي مسئولان حضور داشته و در راستاي رونق و پايداري جزيره کيش تلاش کرده اند خاطر نشان کرد: برنامه هاي ياد شده به صورت رايگان برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند با تهيه بليت به صورت رايگان در اين کنسرت هاي با شکوه شرکت کنند.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو