آغاز به کار سه پروژه 3 هزار میلیارد تومانی در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز به کار سه پروژه با حجم بالای سه هزار میلیارد تومان در 2 ماه آینده خبر داد.

محمد ابراهیم انصاری لاری با‌اشاره به فعالیت‌های انجام شده در جزیره کیش، گفت: ترمینال جدید فرودگاهی با ظرفیت جابجایی 6 میلیون مسافر در سال، در 9 ماه آینده با پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات و زیباترین و جذابترین طراحی به بهره‌برداری خواهد رسید.
انصاری لاری افزود: باند جدید فرودگاه کیش همراه با سامانه جدید آی ال اس به بهره‌برداری رسیده و پایانه بندری که سکوی آن افتتاح شده است در 2 سال آینده لایروبی و با مدرن‌ترین تجهیزات بندری آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی گفت: یک جزیره مصنوعی و یک کیش کوچکتر که اقدامی منحصر به فرد آبی و خاکی در کشور است محقق می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های اقامتی جزیره، شامل ظرفیت‌های پذیرایی و امکانات گردشگری، تفریحی و ورزشی در حال ارتقا است، افزود: در شش ماهه دوم سال گذشته سه هتل در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید و سه هتل دیگر هم تا پایان سال به مجموع ظرفیت‌های اقامتی اضافه می‌شود.
انصاری لاری گفت: به زودی جزیره کیش شاهد وای فای رایگان خواهد شد و هر گردشگری وارد جزیره می شود می‌تواند از امکانات اینترنتی به صورت رایگان بهره‌مند شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: سیم‌کارت تله کیش که یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های تلفن همراه کشور است از نسل 3g به 4g ارتقا پیدا کرده است و به زودی اینترنتی ارزان‎تر از اینترنت کشور در جزیره کیش عرضه خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو