نمین، بزرگترین ظرفیت اقتصادی و گردشگری استان است

استاندار اردبیل گفت: شهرستان نمین ‌، بزرگترین ظرفیت اقتصادی و گردشگری استان اردبیل است.


به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر بهنام جو، در بازدید از پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی شهرستان نمین افزود: قرار گرفتن تعداد قابل توجهی از واحدها تولیدی، منطقه ویژه اقتصادی و وجود جنگل های فندقلو ، شهرستان نمین را به بزرگترین ظرفیت اقتصادی و گردشگری استان تبدیل کرده است.
بهنام جو با بیان اینکه 90 درصد واگذاری زمین ها برای استقرار واحدهای تولیدی در سراسر استان اردبیل به نتیجه مطلوب رسیده، گفت: بیش از 75 درصد واحدهای تولیدی استان توسط بخش خصوصی اداره و در حال حاضر توسعه داده می شود.
وی در این بازدید از تامین اعتبار برای اتمام سدهای معیشتی سربند و خشکه سیل و تکمیل مجتمع های فرهنگی شهرهای عنبران و نمین تا پایان سال آتی خبر داد.
استاندار اردبیل همچنین از اتمام طرح های گردشگری توسط ادارات کل منابع طبیعی و میراث فرهنگی استان برای راه اندازی در شهرستان نمین خبر داد و اظهار داشت: آگهی جذب سرمایه گذار برای این طرح ها اوایل سال آینده منتشر می شود.
بهنام جو از حضور سرمایه گذار واجد شرایط برای راه اندازی بزرگترین زمین گلف در حوزه جنگل های شهرستان نمین خبر داد و گفت: با راه اندازی زمین گلف زنجیره گردشگری در این شهرستان تکمیل تر می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو