برگزاری نشست های کافه کارآفرینی در دانشگاههای منطقه آزاد ارس

در این نشست ها کارآفرینان موفق منطقه آزاد ارس بویژه در حوزه صنعت و تولید تجارب خود را در نشست های هم اندیشی و پاسخ به سوالات در اختیار دانشجویان علاقمند دانشگاهها قرار می دهند.

به گزارش فرینا، شعب بین الملل دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور در منطقه آزاد ارس میزبان برگزاری نشست های کافه کارآفرینی در هفته کارآفرینی بود.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه ازاد ارس با اعلام این خبر افزود: این نشست ها براساس دستورالعمل وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی همزمان با هفته کارآفرینی در دانشگاهها برگزار شد و در ماههای آتی در سایر دانشگاههای منطقه اعم از پردیس های دانشگاههای تبریز و تهران بصورت مداوم ادامه خواهد داشت.
یوسف داداش زاده افزود: در این نشست ها کارآفرینان موفق منطقه آزاد ارس بویژه در حوزه صنعت و تولید تجارب خود را در نشست های هم اندیشی و پاسخ به سوالات در اختیار دانشجویان علاقمند دانشگاهها قرار می دهند.
داداش زاده گفت: منطقه آزاد ارس بعنوان منطقه ای که بیشترین واحد تولیدی را در میان مناطق آزاد کشور و در کنار آن چندین واحد بین الملل دانشگاهی را دارد می تواند الگوی خوبی در خصوص تقویت ارتباط صنایع و دانشگاهها ایجاد نماید.
وی افزود: متاسفانه علیرغم ایجاد واحدهایی تحت عنوان دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاهها در سالهای گذشته همچنان صنایع کشور و نیز جامعه دانشگاهی از این موضوع آسیب می بینند و برگزاری کافه های کارآفرینی که به ابتکار وزارت کار برگزار می گردد می تواند تجارب فعالان اقتصاد و تولید را به دانشجویان منتقل کرده و فکر و سرمایه را در کنار هم تقویت نماید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو