امضای توافقنامه مشارکت تعریض خیابان امام ماکو

معاون فنی، عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: توافقنامه مشارکت در تعریض خیابان امام ماکو بین شهرداری و سازمان منطقه آزاد ماکو منعقد شد.

به گزارش فرینا، فرزاد بازیار افزود: این توافقنامه در راستای ادامه مساعدت‌های قبلی سازمان منطقه آزاد ماکو، بالا بردن رضایت مندی شهروندان محترم و تسهیل در عبور و مرور شهری، منعقد شد.
بازیار با اشاره به اینکه جهت اجرایی کردن توافق نامه و تسریع در روند مصالحه املاک تصمیماتی اتخاذ شده، گفت: کمیته تعریض خیابان امام متشکل از 10 نفر که 5 نفر آن از طرف سازمان و 5 نفر دیگر از طرف شورای محترم شهر ماکو است تشکیل شده است.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: این توافق نامه به گونه ای منعقد شده که تا اتمام مصالحه املاک و تعریض خیابان امام، همگام با شهرداری و همراه شهروندان، نسبت به حل مشکل دیرینه شهر ماکو اقدامات لازم را به انجام می رسانیم.
شایان ذکر است تا کنون 200 مترطول از 1500 متر طول این خیابان تملک شده است. در سال جاری تا کنون 20 میلیارد و 200 میلیون ریال در این راستا توسط سازمان هزینه شده است و مقرر شده است تا اتمام آزاد سازی و تملک در سال 97 مبلغ 200 میلیارد ریال توسط سازمان و معادل آن توسط شهرداری ماکو هزینه شود و این روند تا پایان کامل تملک ادامه خواهد داشت.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.