ثبت شهاب باران آسمانی در قاب عکاسان قشمی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه عکاسی شب در دو ژئوسایت جزیره به منظور ثبت شهاب باران آسمان قشم، خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری افزود:  این کارگاه ها در دو شب و با همکاری انجمن عکاسان خلیج فارس و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد.
کمساری با اشاره به حضور 100 شرکت کننده در نخستین شب برگزاری این کارگاه عکاسی گفت: کارگاه نخست به صورت عمومی و در ژئوسایت دره تندیس ها واقع در غرب جزیره برپا شد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، کارگاه دوم به صورت تخصصی در ژئوسایت دره ستاره ها با حضور 16 عکاس حرفه ای برگزار شد که به ثبت رویدادهای نجومی زیبایی پرداخته است.
کمساری با اشاره به برگزاری این کارگاه های آموزشی همزمان با شهاب باران آسمانی عنوان کرد: واقعه نجومی بارش شهاب سنگ  در تقویم انجمن عکاسان قشم ثبت شده و هرساله کارگاه های عکاسی از این رویداد طبیعی با حضور عکاسان مبتدی و حرفه ای در قشم برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ادامه داد: عکس های تهیه شده برای معرفی جزیره و عکاسان قشم منتشر می شود.
گفتنی است، انجمن عکاسان قشم از سال 1392 در منطقه آزاد قشم شکل گرفته و هم اکنون با 175 عضو که 60 نفر آنان دارای کارت عضویت می باشند، مشغول به فعالیت است.
سه شنبه های هر هفته مراسم نقد و بررسی عکس های هنرمندان عکاس عضو این انجمن و کلاس های ویژه عکاسی در محل این انجمن واقع در کانون هنر قشم برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو