برگزاری دومین دوره آموزش فناوری پهپاد در منطقه آزاد چابهار

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری دومین دوره آموزش فناوری پهپاد در این منطقه خبر داد.


به گزارش فرینا، حسام الدین یوسفی بابیان اینکه آموزش باهدف توانمندسازی جوامع محلی یکی از مأموریت اجتماعی سازمان است، افزود: ازآنجاکه هنرمندان به‌ویژه عکاسان و فیلم‌سازان نقش بسزایی در معرفی و شناساندن زیبایی‌های چابهار دارند، به همین منظور دومین دوره آموزش فناوری پهپاد در سازمان برگزار شد.
 یوسفی گفت: این دوره زیر نظر "حامد سعیدی" دبیر کارگروه پهپاد صنایع هوایی و فضایی ایران با شرکت بیش از 40 نفر از عکاسان و تصویربرداران سیستان و بلوچستان جهت تصویربرداری پروازی در کرانه جنوب شرقی کشور "بندر چابهار" به مدت یک روز برگزار شد.
شایان‌ذکر است؛ در این دوره شرکت‌کنندگان اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی شامل: دسته‌بندی پهپادها و گونه شناسی عمودپروازها، ساختارشناسی مولتی روتورها، کاربرد پهپادها و فرصت کسب‌وکار، ساماندهی پهپادها و مراحل اخذ مجوز، آموزش نقشه هوایی حریم‌های هوایی و مناطق ممنوعه و نقشه‌خوانی، اصول ایمنی پرواز عوامل اختلال و ضوابط پرواز و سم‌پاشی و کشاورزی مدرن اکتشافات مدیریت بحران امداد و پست را فراگرفتند.
گفتنی است این دوره توسط سازمان منطقه آزاد چابهار با همکاری استودیو تاج زاهدان، گروه هنری رژناک و موسسه فرهنگی هنری تصویر آینده جوان برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو