جایگاه برتر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در میزان صادرات و واردات کالا بین بنادر شمالی کشور

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با اشاره به اینکه بندرامیرآباد دارای ظرفیت ها و بسترهای مناسب صنعتی، کشاورزی و گردشگری است گفت: جایگاه برتر بندرامیرآباد در میزان صادرات و واردات کالا بین بنادر شمال کشور، باید منجر به جذب سرمایه گذاران دراین منطقه شود که این مهم با همکاری و همدلی مسئولین تسریع می شود.

به گزارش فرینا، سیاوش رضوانی در دیدار نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با یادآوری اینکه مسئولین استان به خصوص مسئولین شهرستان های شرق استان با توانمندی ها و موقعیت بی بدیل و استراتژیک بندرامیرآباد آشنا هستند بر تبیین راهکارها جهت تعامل بیشتر تاکید کرد.

رضوانی با اشاره به اینکه بندرامیرآباد دارای ظرفیت ها و بسترهای مناسب صنعتی، کشاورزی و گردشگری است افزود: جایگاه برتر بندرامیرآباد در میزان صادرات و واردات کالا بین بنادر شمال کشور، باید منجر به جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاران دراین منطقه شود که باهمکاری شما این مهم تسریع می شود.

وی با بیان اینکه مازندران قطب گردشگری در کشور است گفت: در اراضی شرقی بندرامیرآباد منطقه ای با مساحت چشمگیر جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری مهیا شده است که امیدواریم با همکاری مسئولین شرق استان در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار گیرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد وجود سورتینگ مدرن میوه و مرکبات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به صادرات این نوع محصولات به کشورهای حاشیه دریای خزر و حوزه CIS کمک شایانی را خواهد کرد و باید صاحبان کالا را جهت استفاده از این ظرفیت ها ترغیب نماییم.

رضوانی با برشمردن کارخانه های تولید کالا واقع در اراضی منطقه ویژه اقتصادی این بندر، ابراز امیدواری کرد با همکاری تمام مسئولین استان بتوانیم با احداث بیشتر این نوع کارخانه ها و جذب صاحبان کالا، در اقتصاد و اشتغال منطقه موثر باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.