با حضور دبیر شورای امنیت ملی؛

آئین دهمین سالگرد رحلت آیت الله جمی در منطقه آزاد اروند برگزار شد

علی شمخانی گفت: همه ما از آیت الله جمی تلقی واحدی داشتیم.

به گزارش فرینا؛ مراسم دهمین سالگرد رحلت آیت الله جمّی اسوه صبر، صداقت و مسئولیت پذیری با حضور دریابان علی شمخانی، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمع کثیری از مسئولین محلی، استانی و مردم منطقه در حالی برگزار شد که علی شمخانی با بیان این نکته که همه ما از آیت الله جمّی تلقی واحدی داشته ایم افزود: جمی انسان اهل تقوا، صبور و مقاومی در شرایط سخت بود که در بیان و عملش صداقت وجود داشت؛ درست مثل همه رزمندگان دوران دفاع مقدس که دارای این خصلت ارزنده بودند.

دریابان علی شمخانی گفت: ما هم اکنون نیز درست مثل گذشته در یک جنگ تمام عیار هستیم جنگی که شاید خمسه خمسه و باروت نداشته و چندان ملموس نباشد اما در این جنگ نیز ترامپ همانند صدام خواهان شکست استقامت ایران است.

دبیر شورای امنیت ملی خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی که امروز علیه ما شکل گرفته، این ما هستیم که باید تغییر کنیم و نه مردم؛ در واقع باید یکپارچه شویم و تفاوت این دو جنگ را خوب بشناسیم.

وی با بیان این موضوع که دستور کار همه هواداران آیت الله جمی قطعا در چنین شرایطی ایستادگی و مقاومت است گفت: ما باید به شعارهایی که می‌دهیم عمل و پیروزی را تولید کنیم چراکه توان آن را داریم.

دریابان شمخانی افزود: امروز نیز وظیفه ما است که نسبت به اقدامات شوم دشمنان‌مان حصر شکنی کنیم درست مانند روزی که حصر آبادان شکسته شد؛ همچنین باید داشته‌های بومی خودمان مانند نفت را اصل بدانیم چراکه ابزار بسیار قدرتمندی است.

دبیر شورای امنیت ملی تبدیل حرف به عمل را نکته مهمی دانست و گفت: آیت الله جمی اگر امروز در بین ما بود و ندای رهبر نظام مبنی بر موج جدید تحریم‌ها می‌شنید، درست مثل دوران دفاع مقدس بهترین تصمیم را می‌گرفت و بدان عمل می‌کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو